s

s

keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Dude, next month is June

Tänään mulla oli päällä tommonen rento ja tosi simppeli asu, mut halusin kuvata sen, koska mulla oli ekaa kertaa noi mun itetuunaamat shortsit jalassa. Tykkään niistä hirmu paljon, ku ne on niiin mukavat jalassa! Ja nyt kun on elohopeat päässy yli kahteenkymppiin, on ollu aika kaivaa shortsien lisäks myös biksut kaapin perältä. Oon palvonu kaks päivää aurinkoa tuolla meidän terassilla ja tänään sitte vihdoin niitä rajojaki alkoi jo näkyä! Tällä kertaa selässä on rusetti, jeaa. Ja nyt siis täällä eletään taas huomisesta alkaen koeviikkoa, viimeistä semmosta ennen lomaa jihuuuuu!! Olis loppurutistuksen aika siis :--)

4 kommenttia:

  1. Miten sä keksit noin hyviä otsikoita aina?

    VastaaPoista
  2. Heh kiitos ;-) usein ne on jostaki biisistä tai sitte omasta päästä!

    VastaaPoista
  3. mulla on samanlaiset pitsikenkulit ne on kyllä ihanat! :)

    VastaaPoista
  4. Niin on!! rakkautta ensi silmäyksellä :---)

    VastaaPoista