s

s

maanantai 28. toukokuuta 2012

DIY dip dye shorts

1. Leikkasin mun vanhat siniset farkut lyhyeks. 2. Hapsutin lahkeet ratkojaa apuna käyttäen. 3. Pistin shortsit lavuaariin ja kaadoin kloriittia päälle tosta puolesta välistä alaspäin. 4. Odotin jotain 20-25 minuuttia. 5. Koska yläosan ja alaosan raja oli mun makuun liian selkee, lisäsin kloriittiin saman verran vettä ja upotin shortsit kokonaan sinne. 6. Annoin lillua siinä litkussa noin 10 minsaa. 7. Pesin shortsit käsin ainaki tsiljoona kertaa vedellä. 8. Sit ku pöksyt oli kuivunu niin kiinnitin niitit.

Oli yllättävän helppoa toi kloriitin kans leikkiminen! Että kannattaa kokeilla, halvalla saa uutta ilmettä vaatekaappiin:--)

10 kommenttia:

  1. mistä löyät noita niittejä? :D Ok seinäjoelta varmaan jostain kaupasta mutta mitenköhä ite löytäsin ku täältä ei mistää kaupasta saaaa :(

    VastaaPoista
  2. Löysin kirpparilta halvalla semmosen (hirveen) laukun mis oli niittejä nii otin ne siitä vaa irti.. Mut suutarinliikkeistä ainaki yleensä saa, niis on vaan hirveen kallista:o ja nettikaupoista saa vissiin kans mut mulla ei oo niistä mitää kokemusta :-D

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus tosi inspiraoiva täytyy ite yrittää kokeilla jotain tollasta :D ja tykkään muuten kauhean paljon tästä sun blogista, olen jo jonkun aikaa ollut lukijana ja on aina yhtä kivaa luettavaa (Y) Jatka samaan malliin, niin ainakin minä tykkään :P

    withasilverlining.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Ihana kuulla kommenttia ja vieläpä positiivista sellaista, kiitos♥ Mietityttää aina että mitä mieltä ihmiset on näistä mun postauksista mut onneks ainaki yks löytyy joka tykkää ;--)!

    VastaaPoista
  5. sika hienot! :))
    miten kiinnitit noi niitit?

    VastaaPoista
  6. kiitti=)! Niissä oli semmoset väkäset mitkä pistettiin kankaan läpi ja sitte vaan taitettiin niin että pysyy:)

    VastaaPoista
  7. noi on aivan TÄYDELLISET!! ihanat!! tahon kans xd pitää vissii ruvetaa leikkii kans kloriitilla..:-)- satu

    VastaaPoista
  8. hahaaa kiitos satu :--)! joo kannattaaaa, ei oo vaikeeta eikä ees vie kauaa aikaa : )

    VastaaPoista
  9. Eli oon siis ihan siniset farkut valkaissut osittain kloriitilla :) Sitä saa varmaan melkeinpä jokasesta tavallisesta ruokakaupasta!

    VastaaPoista