s

s

keskiviikko 4. tammikuuta 2012

My favourite makeup products of 2011

1. Rimmel Silky Loose Face Powder. Puuteri on mulle ehkä tärkein kaikista meikeistä, koska mun kasvot rasvoittuu ja alkaa kiiltää tosi helposti. Tykkään muutenkin tosta Rimmelin puuterista, koska se on jauhemaista ja helppo levittää.
2. Body Shopin iso luomivärisivellin. Luomiväripaleteissa tulevat pikkuset rupuset on musta ihan surkeita. Tällä arkiluomet on valmiina jo parilla sipaisulla!
3. Alyssa Ashleyn Vanilla-hajuvesi. Alun perin ostin tän laivalta vaan halvan hintansa(20e!!) takia ajatuksella "pakko saada ees joku vaniljantuoksuinen hajuvesi". Tää on kuitenkin ollut mulle tooosi positiivinen ylläri, koska tuoksu on ihana ja kestää koko päivän, eikä katoa parissa tunnissa niinkuin monet halpikset. Mulle on monta kertaa sanottu, että tuoksun ihan pullalta, en tiiä sit ottaakko kohteliaisuutena...:--D
4. Claire'sista ostettu luomiväripaletti, jossa mukana neljä ruskean eri sävyä. Värit ei nyt tosta kuvasta kyllä näy, mutta ne on kaikki mattasävyisiä, joten sopii tosi hyvin arkikäyttöön! 
5. Puuterisuti. En pärjäis ilman tätä. Puuteria vaan ei voi levittää mun mielestä sienellä, koska silloin siitä tulee paksu kerros kasvojen päälle. Sitte naamaa kiristää ja ei oo kivaa.
6. Vaniljahuulirasva. Oon vissiin ihan hullaantunut vaniljaan:-D? No oikeesti tykkään tästä just sen takia, että pystyn oikeen tuntemaan kuinka huulet pehmenee. Tää putkilo on jonkun kansanedustajan vaalikampanjasta saatu, mutta luulisin, että tää on samaa kuin se (ainakin) apteekeissa myytävä ACO FACE cerat -huulirasva. Ainakin yhtä hyvää tää on ollut.

Tässäpä oli mun suosikit vuodelta 2011. Onks teillä jotakin lempparia, jota vois suositella?:-)

4 kommenttia:

  1. Heei Anni tää ei nyt liity tähän postaukseen mitenkään mutta mistä oot ostanu ne sun ylipolven saappaat :) ?

    VastaaPoista
  2. Hmm jos oikeen muistan niin ne on Aleksi 13:sta!:-)

    VastaaPoista
  3. ne on aivan liian ihanaat :( haluun ne!!

    VastaaPoista
  4. hahah kiitti :--) ne on kyllä ostettu toosi kauan sitte, joskus viime vuonna että voi olla ettei niitä oo enää :s

    VastaaPoista