s

s

torstai 22. syyskuuta 2011

Where is the love?



Nyt on koeviikko ohi, mutta se ei todellakaan tarkota (ainakaan mulle) sitä että sais ottaa rennosti. Ehei, mulla on lukkari täynnä matikkaa, bilsaa, kemiaa, fysiikkaa, uskontoa ja historiaa..nams.
No mutta nyt viime päivinä en oo oikeestaan tehny mitään erikoista pänttäämisen lisäksi. Tai no sain mä vihdoin ja viimein aikaseks pienentää muutaman n. kuukausi sitten kirpparilta löytyneen jumbosize-vaatekappaleen(kuvassa!). Oon yleensäkin vähän turhan saamaton näissä asioissa...joten hyvä minä :---D Mutta nyt Pakoa kattomaan, oon ihan koukussa taas!


P.S. Blogilista ei oo tätä hetkeen päivitelly, en tiiä mikä siinä on..Mutta yritetään pärjätä:--)!

2 kommenttia:

  1. ihana anni ♥ ps. gooodi biisi =)! ja ihana asu niinku aina;)

    VastaaPoista
  2. voi kiitos ninni! se on kyllä hyvä <3

    VastaaPoista