s

s

keskiviikko 4. toukokuuta 2011

Ikväll ska vi heja på Finland

Tänää mulla oli ruottin sanakoe, joka meni yllättävän hyvin siihen nähden, kuinka olin valmistautunu.! Koulun jälkeen mentiin kavereiden kans Piikkiin syömään. Se salaatti..nams;-) sieltä ei kyllä näköjään voi lähtee ilman pienimuotoista ähkyä..heh. Oon muutes ollu tänään aika toimelias nimittäin ehdin vielä kävästä treeneis ja pikku lenkilläki! Ja nyt oon hetken päästä lähös Ninnille kattomaan Suomi-Tshekki lätkää. Kiirettä pitää! Mut kaikki peukut pystyyn et Suomi voittaa !

7 kommenttia:

  1. VEE ! EI EI musta tommosia kuvia :DD ! Kiva kalju olen <3

    VastaaPoista
  2. Kiitti ansku <3 Ja annikaaaaaa söpö oot niinku aina ;)

    VastaaPoista
  3. Mika toi juttu on etta joka kuvas on japsiporeeraus :-D Siis toi sormijuttu haha.

    VastaaPoista
  4. Hahah jaa a..joku pakkoliike aina.? : D

    VastaaPoista
  5. hmmm tossa sun vastauksessa tais olla aika paljon sarkasmia ! ;)

    VastaaPoista